KUNDE
HAIR AND BODY CARE / FILUPA
SERVICE
VISUEL IDENTITET
WEBSITE
EMBALLAGE
PHOTOSHOOT
SALGSMATERIALE
vi har hjulpet med den strategiske afklaring og udarbejdelsen af alt visuelt materiale til det nye brand
![Filupa_website_2022_9](https://www.unseenstudio.dk/wp-content/uploads/2022/03/Filupa_website_2022_9.jpg)
![Filupa_website_2022_5](https://www.unseenstudio.dk/wp-content/uploads/2022/03/Filupa_website_2022_5.jpg)
![Filupa_website_2022_4](https://www.unseenstudio.dk/wp-content/uploads/2022/03/Filupa_website_2022_4.jpg)
![Filupa_website_2022_3](https://www.unseenstudio.dk/wp-content/uploads/2022/03/Filupa_website_2022_3.jpg)
![Filupa_website_2022_](https://www.unseenstudio.dk/wp-content/uploads/2022/03/Filupa_website_2022_.jpg)
![Filupa_website_2022_2](https://www.unseenstudio.dk/wp-content/uploads/2022/03/Filupa_website_2022_2.jpg)
vi har hjulpet med den strategiske afklaring og udarbejdelsen af alt visuelt materiale til det nye brand.
Virksomheden Hair & Body Care Nordic ønskede at udvide med en ny produktlinje, tilpasset familier med børn. Det blev til sub-brandet, Filupa.
Skabelsen af en ny produktlinje stillede store krav – både i forhold til storytelling og det visuelle aspekt som skulle passe til produkterne.
Derfor har vi hjulpet med den strategiske afklaring og udarbejdelsen af alt visuelt materiale til det nye brand.
![Filupa_website_2022_8](https://www.unseenstudio.dk/wp-content/uploads/2022/03/Filupa_website_2022_8.jpg)
![Filupa_website_2022_6](https://www.unseenstudio.dk/wp-content/uploads/2022/03/Filupa_website_2022_6.jpg)
![Filupa_website_2022_10](https://www.unseenstudio.dk/wp-content/uploads/2022/03/Filupa_website_2022_10.jpg)